Dunya
Dunya
"Yüksek gelirli ülkeler grubuna dahil olduğumuzu öngörüyoruz"
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, "Kişi başına gelir 18 bin 40 dolara yükseldi. Kalıcı refah artışı hedefimiz için kritik eşik olan yüksek gelirli ülkeler grubuna 2025'te dahil olduğumuzu öngörüyoruz" dedi
02.03.2026•3 dk okuma•Güncelleme: 02.03.2026
Ozet
Hazine ve Maliye Bakanı Mehmet Şimşek, "Kişi başına gelir 18 bin 40 dolara yükseldi. Kalıcı refah artışı hedefimiz için kritik eşik olan yüksek gelirli ülkeler grubuna 2025'te dahil olduğumuzu öngörüyoruz" dedi
Piyasa Etkisi
Haberin fiyatlama etkisi, islem hacmi ve gun ici volatilite ile birlikte okunmalidir.
Izlenecek Basliklar
Destek/direnc seviyeleri ve resmi kaynak teyidi birlikte takip edilmelidir.
Yatırım Uyarısı
Bu içerik genel bilgilendirme amaçlıdır, yatırım tavsiyesi değildir.
Kaynaklar
- • Haber arsivi
- • Canli piyasa verisi
- • Editor degerlendirmesi